tjena blogggen.

Long time no see. Man skulle ju nästan kunna tro att jag skaffat ett liv så länge som jag vart borta, men det vet vi ju alla att jag inte har. Idag är jag hemma när min klass åker till ågesta, för att jag är så JÄVLA tråkig och pallar inte. Städerskan är här hemma också, kul kul. Måste hålla mig undan hela dagen. Just nu sitter jag och Maja på mitt rum och väntar på att städerskan ska bli klar med källaren. När hon är det ska jag nämligen gå ner och spela GTA och Maja ska väl... Titta på eller något. Nu ska jag nog uppdatera på bilddagboken. Det har ju gått ett tag sedan jag gjorde det. PussPussPuss.

här har ni en gräsplätt och Maja i bakgrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0