stolt!

Nu har jag gjort klart svenska-uppgiften som ska lämnas in i förrigår! WOHO! Imorgon ska jag börja skriva på PM:et sm ska vara inne på fredag. Jag kommer nog hinna för vi är ju lediga på fredag. SOOOOFT. Sedan ska jag bara plugga till proven och sedan ligger jag inte efter längre! Idag har jag pluggat medan isabelle har tittat på. Sedan har jag visat henne världens läskigaste youtube film och lurat henne att spela Scary-Maze game. HAHAHA! Hennes reaktion på båda skulle filmats. På den äckliga videon(länk) höll jag på att dö av garv av hennes rektion. På scary-maze game höll hon typ på att börja gråta hahahahah sötisen! HAHAHA hennes min var liksom obetalbar, jag ligger och garvar för mig själv nu hhahahahaha!

Possposs


tog en webbcambild nyss och måste säga att webbkameran gör att man ser rätt fräsch ut för att inte ha smink... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0