emo

Idag har varit ännu en ganska deprimerande dag av mitt liv. Jag har typ tappat livslusten eller något. I alla fall skollusten. Jag vill bara krypa in i ett mörkt rum med en skön säng och stanna där en vecka eller två. Vila ut mig. Det känns som att jag inte sover när jag sover för när jag vaknar vill jag typ dö. Okej, jag är väl lite väl dramatisk.
   Nej faaaan. Nu spelar radion "i'm alive" med Celine Dion. Radion är för nära för att man ska kunna ignorera låten men för långt bort för att jag ska orka gå och stänga av den. My life sucks.

Jag har i alla fall tränat idag. 30 minuter på cykeln till Britney Spears och Familjen. Det var ju soft. Synd att jag inte kan njuta av endorfinerna då jag måste fakking plugga. Jag hade egentligen inte tid att träna på grund av att jag ligger efter i skolan men det sket jag i för jag gjorde åtminsonde något bra, annars hade jag ju tittat på tv eller något. Åh, nu spelar radion Red Wine. Sooooft. Jag ska väl hoppa in i duschen och sedan plugga matte. PM:et om konflikten mellan Israel och Palestina är bara för deprimerande. Jag har två hela prov som jag missat, att plugga till i matte och snart kommer väl ett nytt. Till fredag ska jag ha gjort det här jävla PM-skiten och en engelska uppgift.
   Imorgon ska jag försöka gå på alla lektioner eftersom det fan var länge sedan. Jag är en sådan rebell. Jobbiiiiiiigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0