Wihuw!

Nu är jag klar med mitt PM!!!! tror jag. Har skickat till Isabelle för ytterligare utvärdering men mamma sa att den ar bra. fast det gör hon iofs emd allt, men skitsammma jag pallar inte bry mig...! Snart ska jag ta ett bas och raka benen osv, fölr jag luktar verkligen inte gott, kära vänner. Sedan blir det att smörja in sig med brun utan sol eftersom jag ska på bröllop imorgon så jag vill inte se ut som den blekfis jag blivit. HÅHÅ JAJA! Vi lär väl ses efter mitt bad för ofta jag har något mer spännande att göra än att blogga?

<<<<<      <             <        <<<<         <<<<          <
<         <    <             <     <         <     <         <        <
<         <    <              <    <               <                     <
<      <       <              <    <                <                    <
<<<<        <              <        <                <                <
<               <              <            <               <             <
<                <             <               <                <         <
<                  <          <     <         <     <         <         
<                     <<<<          <<<<         <<<<           <


Kommentarer
Postat av: RIK

du måste kolla det där klippet ffs!!!! HAHAHAH!

2009-10-02 @ 20:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0