Update

Oj oj oj. Min dag är svinjobbig. Jag var tvungen att ställa in Kunskapsskoleträffen och dessutom städa hemma för vi ska ha fotografering av läenheten imorgon klockan ett. Jag har nu städat i ett par timmar och därmed typ inte fått mycket skolarbete gjort. suck. Jag får plugga som fan ikväll istället för sanden i mitt timglas rinner ju ut ffs. Haha åh, jag älskar att jag är så töntig, "sanden i mitt timglas"... För mycket days of our lives perhaps? Jag har i alla fall kommit igång med engelskan, man ska skriva en berättelse som antingen är jättepositiv eller jättenegativ. Jag valde negativ för det känns som att det är intressantare att läsa om. Fast på slutet ska den nog bli lite positiv så man inte blir helt deppas av att läsa den. Det handlar ju om att fånga läsarens intressse. Fyfan vad tråkigt att vara lärare btw. Sitta och läsa massa tardigt skrivna B-berättelser och rätta miljoner stavfel varje dag, sedan skriva något prov som ska symbolisera vad eleverna ska kunna och sedan rätta alla prov. Usch. Nu ska jag nog fortsätta städa lite. Sedan blir det bara mer och mer plugg. På mitt fina lov :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0