Orrrrrginellt

18 snabba frågor, om du inte kopierar & svarar

inom 5 minuter kommer den du älskar mest dö imorgon!

 ja, sånt här händer när man inte har någonting att göra.

Om dig

1. Är du singel?
 Ja... :.
2. Är du lycklig? Ja ganska...
3. Är du uttråkad? Mja, inte så värst kanske. Eller jo, vad leker jag?
4. Är du ledsen? Nej det är jag i varje fall inte!
5. Är du italienare? Ser ut som en...? Men kanske inte räknas?
6. Är du en cooling? LÄTTTTTTTTTTTTTTTT!

DITT KÄRLEKSLIV:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 Jag vet inte, nej det gör jag nog inte, för då lär man ju bli kär i personens utseende och inte personligheten eftersom den oftast tar ett tag att upptäcka ocg det känns inte riktigt som att det räcker i längden.
2. Har du någon gång blivit sårad? Ja, det har väl alla egentligen?
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja........?
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Men ja, såklart.
5. Har du strulat med någon under de tre senaste veckorna? Nej inte vad jag vet, ehehe.
6. Gillar du någon just nu?  Mja, nej eller kanske lite.

SENASTE:

1. Telefonsamtalet du fick?
 Isabelle tror jag.
2. Personerna/personen du var med? Mikaela är jag med nu...
3. Roligaste grejen som hänt. Bellas partey igår var ganska kul... Annars har jag haft ganska kul hela dagen...
4. Personen du smsade? ISABELLE
5. Du tillbringade natten med? Bella, Sara och Hanna om jag inte minns fel.
6. Du kramade? Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0