Natt på museet 2

Nu har jag precis sett klart filmen med ovanstående namn... Den var helt ok, lik föregångaren på "roligheten" och uppfinningsrikedomen. Denna var lite mer avancerad än ettan. Men om man ska se den, rekommenderar jag att man kollar på den liggandes i en soffa eller säng, i ett mörkt rum med en Ben & Jerry's Half baked och en sked i näven. Jag blev rätt så illamående när jag satt i soffan, åt stjärnor(med sourcream and onion-smak!!!) och drack cola... Det hände liksom lite för mycket. Uha. Jaja, jag ska återgå till skolarbetet nu, eller efter att jag har tagit ett varmt bad, för jag känner mig rätt så frusen. Imorgon ska jag upp tidigt, lämna städgrejerna, åka och shoppa en sväng med Mikaela, hämta städgrejerna, och sedan mot kvällen ska jag och Isabelle hyra film och äta gott för då sover mamma borta. Myyyyys! <3 Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0