Hola bloggen!

I fredags sov Felicia hos mig och vi hade en riktigt mysig tjejkväll med monsters and aliens och a cinderella story, ben&jerrys och massa riskakor. Rekommenderar monsters and aliens, den var en riktig raketforskarfilm alltså! <33

Igår sov Isabelle hos mig och, ja, vi gjorde egentligen inget speciellt men kollade på Cirkus Möller (som jag hade spelat in från fredagen) och det var faktiskt inte ett dugg underhållande. Skämten var på låg nivå och det enda garvet man hörde i bakgrunden var en enda snubbe som garvade åt varje skämt, men det var bara han som garvade. Jaja, jag och Isabelle hade mysigt i alla fall. Vi var uppe sjuuukt länge och är ganska trötta nurå.

Idag ska jag och Mikaela åka och shoppa kläder till henne och jag ska även kolla på en visning av en jättefin lägenhet som jag och mamma funderar på. Det ska bli mysigt, jag återkommer nog med en update. För nu ska jag banne mig börja blogga mer! :))
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0