Grattis Isabelle <3

Idag är det Isabelles födelsedag. Av mig fick hon en lunch på Subway och GTA 4. Hon blev very happy. :) :) :)

Idag var jag och Isabelle på stan och konstaterade att livet suger utan pengar. Så nu ska jag helt enkelt klippa mig och skaffa jobb. Jag har precis tagit mig an ett random ströjobb hemma som gick ut på att packa upp alla saker mamma och pappa tagit hem från landet(som ska säljas, om någon missat det) och det fick jag lite para för. Najs! Nu ska jag göra allt i min makt för att tjäna pengar så jag kan shoppa kläder sedan. Jag behöver en viss kofta från urban outfitters(Isabelle vet vilken) och massvis med klänningar. Detta ser jag verkligen fram emot får jag lov att säga. Om en havtimme är det dags för desperate houswivespremiär! WOHO! som man längtat liksom. Nu börjar mitt liv sakta men säkert få en mening. Hehe.

Imorgon ska jag plugga järnet på företagsekonomin så jag klarar av provet på toooorsdag. Btw, så är vår fuckingcpskitidiotmattelärare en fucking cpskitidiotpuckodumhuvud, etc. Bara så alla vet. Kul om han skulle halka in här. GISSA VEM SOM FÅR IG DÅÅÅÅÅ???? :D:D:D:D:D:D:D:D: <3<<3<3<3<3<323445

Nu ska jag städa lite och sedan cykla en stund. SEDAN ÄR DP! <1234567891011121314151617181920

PUzssz

hahaha little happy monster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0