God morgon

Idag är det ett ganska hektigt schema som gäller. Först ska jag ut med Maja, sedan ut igen och göra ärenden åt min mosters företag (mot pengar mwihi!), ergo handla lite städgrejer som jag ska lämna till städerskrna imorgon klockan 7.30(!!!!). På vägen hem från shoppingen ska jag nog köpa lite matgrejer; risifrutti, sesamkakor och kanske en lasagne. Efter det ska jag plugga lite, gå ut med Maja igen och sedan ska jag antagligen träffa mina gamla kompisar från kunskapsskolan :)) Det ska bli dagens höjdpunkt vill jag lova. Men det är i o försig inte svårt att överträffa dagens sysslor i rolighet, men det ska bli riktigt kul i alla fall. Någonstans under dagen ska jag klämma in städning hemma, för jag vill överraska mamma när hon kommer hem, men vi får se hur det blir med det. Nu ska jag starta en virussökning på datorn, känner att det var länge sedan. Peace out puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0