God morgon!

Good morning alla pigga morgonmänniskor. Just nu är jag väldigt trött, klockan är ju bara 06:49 och jag ska slänga i mig en frulle och sedan ska jag dra. Ska ju lämna städgrejorna som jag hämtade upp igår. Efter det får vi se vad som händer, först måste jagåtervända till lägenheten, kommer antagligen däcka i sängen... Innan elva måste jag gå hemifrån för då kommer dom som ska fota lägenheten. Sedan runt klockan ett ska jag hämta städgrejorna igen. Stress, stress, stress. Kul att detta är sista dagen av lovet, (jag vet att det kommer en helg också men det är inte samma sak..) och att jag är tvungen att gå upp såhär tidigt. Men jaja, life goes on, inte mer med det. Nu ska jag slänga i mig en frukost och sedan är jag out of here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0