God kväll/natt.

Efter att mindag startat så dåligt bestämde jag, Roger och Mikaela att vi skulle luncha tillsammans. Jag och Mikaela skulle möta upp Roger utanför hans jobb i Odenplan, klockan tolv och det var även där (någonstans i Odenplan) jag skulle hämta städgrejorna, klockan ett. Detta gav mig ju en timme att äta lunch och irra runt på Odenplans bakgator tills jag skulle hitta lägenheten... Men plötsligt ringde min moster och sa att det blir halv ett istället, så var tvungen att skippa lunchen och allting, så jag ringde Isabelle och bad henne möta mig. Vilket hon gjorde och bla bla. Vi kirrade lurren på subway och åkte in till stan för att köpa maskeradprylar till imorgon (ska på halloweenfest...) Vid buttericks var det en mils kö, bara för att komma in i affären så vi drog till punkt shop istället där vi mötte Sanne! Trevlig överraskning if I may, say so. :) Efter en stunds irrande på stan drog Sanne hem och jag och Isabelle beslöt oss för att bestiga butterickskön. synd bara att vi aldrig fann något i butiken, så vi köpte sminket, i from av riktigt smink, på  hm,,,, Gud jag håller påatt somna. Jag ska bara ladda min mobil, sedan ska jag däcka i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0