FLYTTA

OJOJOJ! Nu ska jag berätta. Jag och mamma ska flytta! 15 januari är det inträde och det är ungefär 10 minuters promenad från vår gamla lägenhet, mot stan. Jag lägger inte ut adressen på nätet, men ni som undrar kan skicka ett sms eller något... :) Det är en liten lägenhet, mycket mindre än den vi har nu, det är längre till tunnelbanan, nämligen 7 minuters promenad till närmsta tunnelbana vilket är ganska långt enligt mitt tycke. MEN! Det finns en grej, en liten grej som utklassar alla fördelar med vår gamla lägenhet. Den lilla grejen är myyyycket liten, mycket. Nämligen ett eget rum! Som sagt, ett mycket litet rum, mycket mindre än det "rum" jag har nu. Men det är ett EGET rum med EGEN dörr och faktiskt till och med EGEN balkong. Fast balkongen kommer ju mamma använda också men skitsamma för jag får ett rum med en riktig dörr! <3<3<3<3<3<3 åh ni som har egen dörr (ergo, alla mina kompisar...), ni AAAANAAAAAR inte hur lyckliga ni är, gud vad glad jag är nu! :D:D:D:D Mamma är borta och skriver kontraktet nu, sedan är den vår!

Kommentarer
Postat av: ishalalallalalalabellellealalal

LIKE-A-SAM BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO



DEEE

2009-10-28 @ 19:59:25
URL: http://isaboll.blogg.se/
Postat av: felicia

NAJSBAJS!

2009-11-04 @ 17:28:04
URL: http://stuckinsideme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0