Is you and me, bic boii!

Idag har jag jobbat hela dagen. Pust. Det var inte kul men det var det värt! MONEY MONEY MONEY liksom! Para in the wallet. För er som inte vet(ofta!?) så jobbar jag hos min pappa som.. ja... sekreterare kanske man kan säga, eller assistent. Dagen har då spenderats med att arkivera massor med papper. Man viker en kartong som har ungefär samma storlek som en pärm, tar allt innehåll  i en pärm, sätter ihop det med en slags plastgrej och lägger i det i kartongen, sätter en etikett på kartongen som talar om vad som finns i den och lägger den i "åldersordning" i en ny, större kartong som rymmer exakt fyra små kartonger. ALLA KAARTONGER SKA VIKAS. Ni vet att kartonger och papper har kanter vassa som rakblad?!?!??! HELLO PAPERCUTS! Det svider seriöst över hela mina händer för att jag har fått så många papercuts. Gaaalet. Nästa gång ska jag fan ha plasthandskar. Ni vet, sådana där som  subwaypersonalen har när de gör mackor. Jaja, nu ska jag sova.

sambooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0