dagis

idag har jag vart i skolan. interesting i know.. Sedan har jag visat en mysig video för Mikaela och filmat hennes reaktion (youtuba 1 guy 2 spoons reaction och klicka på den som är från itsherfriend) Efter det åkte jag och isabelle hem till mig och åt subwaymackor och hyrde en film; 17 again, med zac efron, som är sjukt snygg som vanligt. FIlmen var väldigt amerikansk med också väldigt rolig, hehe. jag diggar ju amerikanska klyschfilmer av någon andledning. jag och isabelle har också börja spela in en ny film som kommer läggas upp här så fort den är klar, men det lär nog ta ett tag, vi är så sega. Nu ska vi nog gå och lägga oss. Imorgon är vi lediga FFS! men jag ska typ plugga imorgon på mitt PM så jg får ändå inte njuta av ledigheten speciellt mycket... jaja, jag överlever.

På lördag gifter sig min kusin Jonas, så då blire bröllop för min del... Jag slänger nog upp någon bild på outfiten hehe, för D E NAJS. Puss! <3

här e en sevärd film!

Kommentarer
Postat av: RIK

alltså det är så mysigt att din härliga sch-haggeey-fejja är det första man ser när man ska kolla på den!!!

2009-10-02 @ 03:08:15
URL: http://rik is number one

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0