träning

Idag har jag tränat på första gången två månader, vilket (panikslagen) börjar sätta sina spår, men nu är jag back in the gameeee. softish. Det var visserligen bara 85 kalorier men när man har astma som jag, måste man skynda långsamt.

Idag har jag och Isabelle haft väldigt kul åt.. ja, mig helt enkelt. Vi upptäckte att jag kan låta som en galen tupp om jag vrider på huvudet och skriker lite. hehe. Annars har Mikaela och Pappa kommit förbi för att hämta några stolar och världens bästa bebis var också här då. :)

Imorgon har vi Naturkunskapsprov. Boooooring. Men jag och isabelle pluggade gaaanska bra i alla fall.... Fast det blir med plugg ikväll efter Desperate Houswives och Christine.

Nu har jag precis tagit en lååång dusch med hårinpackning. Det var naaajs.  Gud vad mycket ordbajs här blev. Nu ska jag gå och kolla på forstsättningen av DH

Bebis med sin moster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0