Pust!

Åh, nu kan jag andas ut! Jag har lämnat in den nya delen av konfliktanalysen på fronter, den är inte speciellt bra, men jag har lämnat in den! Jag har ocks skrivit ut min helvetestratt i svenska som jag ska lämna in imorgon och har även lämnat in engelskan som jag glömde lämna in förut. Gud vad stolt jag är. :) Nu är det bara massa prov och två uppgifter i textkommunikation  och den nya svenskauppgiften, men svenskagrejen är bara att läsa en bok och jämföra med film, funtar på om jag ska ta snabba cash, har den kommit ut på film än? kanske inte. Om de´n inte har det kör jag bara Kim Novak eller typ Djävulen bär prada eller ngt. För man borde ju få läsa en ursprungligen engelsk bok på svenska? Ofta man inte får. NEJ JAG VET JAG VET! Jag tar Ondskan! Fan vad bra! :D Den vill jag ändå gärna se om och om jag lånar den på bibblan så kan jag bara bläddra igenom den lite snabbt, kommer ändå ihåg ungefär hur den är skriven.

Åh, imorgon börjar jag elva noll fem. Najs. Jag ska nog måla lite nu, har köpt en Teckningsbok idag. Det är en röd och fin bok med en teckning i silverram och silvriga bokstäver där det står "Min Teckningsbok" på. I love it. Den är barnslig och elegant. Just like me. Haha skoja. Eller inte. Eller jo. Nä.

Nu ska jag som sagt rita lite i min fina bok.


Ha det! PUss och KRaam

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag trodde du skulle läsa i taket lyser stjärnorna så vi kunde kolla på den sen :C:C:C:C ditt straff blir att jag laddar ner den nu, och kollar på den, UTAN DIG!!!!!

2009-11-06 @ 19:29:45
URL: http://isaboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0