oj oj ojjjjj

Nu ska ni få höra vad Erica gör när alla andra ungdomar festar och har kul på fredagskvällarna mellan halv nio till ett. Hon städar.

Nej, men eftersom vi har visning på söndag + måndag är vi ju tvugna att städa överallt. Inklusive proppfyllda garderober och alla skåp i hela lägenheten. Poängen är ju att man vill att det
1. Ska se fräscht och "hippt" ut
2. Ska se stort och öppet ut

= städa allt som tyder på att man inte har någon plats = garderober där man slängt in allt från skor till yatzyspel.

Tanken var att jag och mamma skulle städa allt imorgon men i brist på att jag inte kunde sova har jag tillbringar de senaste fyra timmarna åt att städa hela köket plus min garderob. Hoppas mamma blir glad när hon vaknar. :)


Idag har jag och Isabelle haft sköj som vanligt. :) Bästis <3

Annars har jag tillbringat kvällen med att laga god mat åt mamma och tittat på ensam hemma <3 Gud vad jag älskar den filmen alltså. Den är så MYSIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0