God kväll! :)

Okej, igår var jag, sanne och isabelle på halloweenfest hos sannes klasskompis som fyllde 18. Vi klädde ut oss till KISS. :) inte termen för urin utan rockgruppen. Eftersom jag skulle hjälpa mamma med att städa hemma idag bestämde jag och isabelle oss för att inte dricka så mycket, och det gjorde vi inte heller, dessvärre misstänker jag att någon spetsat mitt glas för jag blev aaaasfull och kunde inte gå, utan ramlade hela tiden och spydde två gånger. JAG SPYR ALDRIG! så det känns lite läskigt. Jag ska vara mer vaksam nästa gång och inte ställa ifrån mig glas och sådant. Men annars var festen rolig. Det jobbiga var mest att komma hem, eftersom det tog typ en timme att komma till centralen och så.. Jag kommer i och försig inte ens håg resan hem utan det var isabelle som tog hand om mig, god bless her <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 <3<3<3<3333333
Nu ska jag och mamma titta på the proposal och äta lite god mat.
Puss



Kommentarer
Postat av: isabelle

hahah vi ser läskigt seriösa ut:D och ja god bless me<3<3<3<3 även fast det inte var så jobbigt, eftersom du är en liten raring i vilket tillstånd du än är i.

2009-11-01 @ 22:28:09
URL: http://isaboll.blogg.se/
Postat av: isabelle

haha btw vilka gubbhänder jag har på den sista bilden. man skullej u typ kunna tro att jag är en old member of the band bara genom att kolla på dom skrynkliga rödisorna.

2009-12-06 @ 00:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0