rubrik

Åh, jag är så trrrrrött! Men det gör inget! för jag har asabaotalång sovmorgon imorgon! NAAJS! Har nämligen ingen samhällskunskap.... Och samen skulle börjat 10.35 och efter den är det ju typ lunch... sedan har vi någon lektion... blöh. Ska nog försöka gå upp relativt tidigt och kanske åka och köpa en jättesöt liten t-shirt till Maxan(Se bild nedan...) där det står "Just like dad!" och det är ju asgulligt since he looks just like dad!  :) men vi får se.. det är ju egentligen inte min grej att köpa, men men....  :) Övriga updates... Mikaela kommer hem imorgon kväll från BB. Idag har jag och mamma städat steriliserat hela hennes lägenhet och köpt sådana här mysgrejer som blommor, färsk frukt och även saker man behöver till en nyfödd en; blöjor och sånt...


ÅH MAJ GAWD ALLTSÅ! Hur fasiken kan bebisar komma? jag blir så himla förundrad... det är ju egentligen ganska konstigt. Nu har Mikaela SKAPAT en ny familjemedlem!  :O  Det är ju gaaaaalet när man tänker på't!


som ögongodis får ni en trevlig fjortisbild :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0