Pust!

Det har varit en intensiv dag idag. Har dock hunnit göra allt och mer därtill. För ungefär en timme sedan lyckades jag klämma in ett träningspass på orbitreken... Nu är jag HEEELT färdig. Ska ha ett riktigt spa nu känner jag för såhär skitig har jag inte vart på länge.

Återkommer nog och ser om jag lyckats komma ihåg detta(nedan) till spa:t

[ ] Snabbdusch
[ ] Bubbelbad
[ ] Riktig dusch
[ ] Inpackning
[ ] Raoka benen
[ ] Manikyr
[ ] PEDIKYR!!!!!
[ ] Ansiktsmask
[ ] 20 min varva ned

Jag kommer ju typ va en helt ny människa till imorgon!

SEN ÄRE FEKKE! Ska äta upp chipsen och dricka upp colan från igår. Sedan ska jag fan ta och bättra på hälsan. Känner att det tar lite väl mycket i benen när man vandrar upp för skolans trappor. Skärpning vafan!

haha:
FÖRE SPA:T

EFTER SPA:T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0