pimp my... TICHA!

Eftersom jag är  så fattig att jag inte kan köpa kläder känns det som  jag har samma sak på mig varje dag typ. Helt plötsligt, när jag letade efter iPodsladden, hittade jag ett "gör eget tryck på t-shirt"-set.

Jag hade såg mig runt i rummet efter ett lämpligt offer. På golvet låg t-shirten jag brukade sova i. En tråkig och vanlig grå t-shirt. Jag skrev ut en cool bild  och strök på t-shirten. Sedan gick jag loss med saxen i urringningen och sydde fast ärmarna, lite coolt sådär... 

RESULTATET:



klicka på bilden.

Kommentarer
Postat av: bella

ballt!

2009-05-17 @ 21:44:56
Postat av: Erica

thank you!

2009-05-17 @ 23:07:40
URL: http://tykostar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0