sorry probellis (=bellis)

Igår visade det sig att trots att jag fått minst godkänt på alla uppgifter, uppsatser, pm och prov jag gjort i samhällskunskap, gjorde ett enda prov på åtta frågor så att jag fick IG. I SLUTBETYG! WTF!?!?!? Jag ska prata med lärarn imorgon och om jag inte lyckas övertala henne att åtminstone ge mig G så ska mamma och pappa ringa till rektorn. De är galna av ilska. Mina päron alltså. Fast de är ju, som tur är, inte arga på mig utan på en viss samhällskunskapslärare.
   Jaja, det jag skulle komma till, med tanke på min rubrik, är att efter kakinlägget igår skrev bella en kommentar "MMM spara till mig va? ja!"(eller något motsvarande...) och svaret är tyvärr! Jag åt upp dom som tröstmat igår när mitt liv förstördes....


Jaja, get back on the horse if you fall off.... eller nåt... :S

Idag ska jag som sagt träffa Bella, min underbara vän. :-) Jag trodde jag hade matte men det hade jag inte så jag börjar typ ett/två idag men jag skiner i den lektionen va.
   Just nu är städerskan här och... städar. Jag hatar dessa dagar för jag känner mig alltid i vägen. Jag har liksom låst in mig på mitt rum och packat upp min lånedator så jag åtminstone kan blogga ;-P Ja, appropå lånedator. Jag lämnade in min HP igår. Det utlovades att jag skulle få en lånedator. Jag ba "euw, nejtack!" Men så sa min pappa; Ja, nu eftersom HPn är en designerdator, så vill vi ha något i samma prisklass! Ha-Ha!" (han tyckte det "skämtet" var asakul) Och snubben i kassan blev helt nervös och ba: "Vi har ingen såndär(han menade väl vår..?) dator men..." Och så flippade han upp den här:

inte end den här bilden gör datorn rättvis, den är typ två miljoner gånger snyggare

MAN BA: TACK!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D
inte lika fin som min ordinarie(<3<3<3) men den har typ ganska likt innehåll och är väldigt stor och robust för att vara en laptop, which i like!


puss hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0