Lördag.

Jag sitter och väntar på att pappa ska göra i ordning sig. Han är värre än en tjej!! Sitter och latjat med datorn istället för att byta om! Suck! Själv har man typ varit klar i en halvtimme. Igår satt jag och svullade chips och dip helt själv. Eftersom en viss Isabelle sket i mig. :( Jag och pappa ska i alla fall gå och utforska stan såhär på självaste nationaldagen! Det ska ju vara mycket uppträdanden och sådant runt Djurgården / Skeppsholmen.

Åh, nu kommer pappa in med typ tre ombyten och ser panikslagen ut. Människan vet inte vad han ska ha på sig. Alltså, som sagt, värre än en tjej! På tiden han har duschat, rakat sig och borstat tänderna har jag hunnat duscha (i den andra duschen), smörjt in mig, klätt på mig, sminkat mig och fönat håret. MAJ GAD ALLTSÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0