inlägg.

Ja, nu sitter jag här innan skolan. börjar om en timme och en kvart så börjar bli lite småstressad... 

Det är dåligt väder!


man ser redan ute hur det mulnar på. FNYS!

Fast i o försig tycker jag det är ganska najs. Jag har ju inga sommarkläder som är skolvänliga och nu är det ju fritt fram att dra fram mysiga koftor och jeans.  :-)

Imorgon ska jag och Bella ses! Är väldigt glad över det för vad kan man annars göra när man är ledig än att hänga med bästa kompisen?:) :) :) :)
Försökte lägga in en bild på oss men datorn ville inte...  :(

På fredag ska jag och moder shoppa. Kul kul! :D

Tisdag nästa vecka är man ju ledig!*glad* De som tar studenten har utspring då nämligen. Då ska jag, mikaela och bebis shoppa i globen. Ska köpa en solhatt till bebis. Det är ju viktigt att de inte får så mycket sol, de små liven. Åh lyssna på mig, jävla pensionär! haha!


Ikväll är det desperate housewives!:D och CHRISTINE! :D:D

PUsSSss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0