gooood morning sunshine

Jag har börjat vakna tidigt av mig själv nu förtiden... Nu äro klockan 09:13 och jag har, förutom läst klart en hel kalle anka-tidning, ätit tre muffins och blivit utsatt för traumatisk händelse.
   Pappa har nämligen lyckats larma in mig. För hundraelfte gången. Jag stiger upp, går ner för trappan och precis när jag hunnit in till köket börjar det tjuta likt  en blandning av en polisbil och den dära grejen som piper första måndagen i månaden. Fast konstant. Hela tiden. Non-stop. Fan va chockad man blir varenda gång.
   Ja, nu sitter och här och tittar ut genom fönstret. Once again, dåligt väder.

haha här kommer najsaste videon på mig och bella från igår. vi hade asakul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0