.

PUST!!
snacka om en jobbigSLASHhärlig dag! :O

Igår tog jag ett premiärdopp i poolen. IT WAZ KOLDS. not. Det är faktiskt så varmt som 28/29 grader. :D



För övrigt sitter jag och "försöker" plugga sam. Det är inte så lätt när man typ får självmordstankar av att bara öppna den där förbannade boken... Har ett provom internationell politik och ett prov om värderingar imorgon. FYYYY-FAN säger jag!
:(

Försöker locka håret till imorgon med hjälp av att göra små rullar och sätta fast dem med hårnålar. Får se hur det går imorgon... Tänkte köra på en mittbena och lite surfvågit hår... Kommer antagligen bli asfult men vi får la se. :)


Idag har Mikaela och Max vart på besök. Man börjar verkligen kunna se hans drag nu trots att han bara är tre veckor gammal. Han ÄR SÅ ÄVLA SÖÖÖÖT!! :D

På onsdag ska Bella komma över och bada lite. Vi upptäckte att båda är lediga och det är ju min sista chans att umgås lite med henne innan hon drar iväg till spanien i... håll i er... en hel MÅNAD! Syrran hennes tar ju studenten så det får dom ju inte missa och sedan ska dom väl bara ha kul där och sola och fiesta! Man e ju lite småavis men jag har sagt till mina föräldrar att vi inte ska åka utomlands i år. Jag är så trött på att flyga och vara borta från kompisarna hela tiden. Mina föräldrar är ju skilda så de tar ut sina semesterdagar efter varandra = vara med föräldrarna non-stop i typ en och en halv MÅNAD! Nej tack liksom.

Kommentarer
Postat av: amala

it can't be that bad, right???

hayahah

2009-06-04 @ 17:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0