åh!

Dagen har visat sig vara extrrrremt lyckad!!!!



*  Jag och Bella hittade lite(bokstavligt talat) kläder till mig på HM:
tunika/klänning: 298:-


 

Robyns design-tshirt: 149:-

*  Jag fick en gratis kondom på HM! nu kan jag sluta käka ppiller, hurray!

Kondom: 0:-


Efter shoppingen åkte vi hem till mig och jag lagade spaghetti och quornfärssås och bakade mina famous kladdkakor samtidigt som Bella fixade schysst musik(E-type, Markoolio, Günther och alla de andra barndomsfavoriterna)
Det blev lite sång, lite dans men inget naket....

Aprés det slog vi oss ned i soffan och spelade James Bond Quantum of Solace! Fedt kul!

När pappa kom hem lagade(!!) jag sushi, och det blev... helt ok....
   Sedan spelade vi tv-spel tills Grey's anatomy och nu har Bella precis dragit hem... Eller ja, hon drog för typ en halvtimme sedan...


PUSS


Kommentarer
Postat av: bella

PUSSPYSS BAJSKORV tack för en bra dag mmm aj lav jo

2009-06-04 @ 00:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0