till isabelle, eftersom hon är no-lifer enough att läsa detta... ;D

1. Vad/vem fick dig att skratta idag? Padres reaktion när han upptäckte att han hade mössan ut och in! HAHAHAHA!
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Drömde.
3. Vad gjorde du för 30 min sen? FaceboooooooooooOK
4. Vad hände dig 1993? Jag firade min ettårssdag... fick nasse(ett gosedjur i form av ett lamm...) <3
7. Vilken färg är din hårborste? Har ingen :(
8. Vad köpte du sist? Kläder (ska visa senare)
9. Vad fick du senast i present? Saker, grejer och ting.
10. Vilken färg är din dörr? white
11. Var förvarar du dina pengar? kortet
12. Hur var vädret igår? soligt/regnigt.
13. Var kramades du sist? Ma-ma
14. Vad ser du fram emot? Nacho libre som jag ska kolla på ikväll. Annars Ithabel!
15. Vad är 15? Det jag fyllde för två och ett halv år sedan...
16. Vilken skostorlek har du? 39
17. Vill du klippa dig? Nejje :)
18. Är du över 25?  Nejje :)
19. Pratar du mycket? Jaae :)
20. Kollar du på O.C.? Kollade.
21. Har ditt namn ett "x" i det? JAPP! ERIXA
22. Känner du någon som heter Steve? STE VE? NEJJE.
23. Hittar du på egna ord? JAOPPSIDOSH!
25. Är du en typiskt svartsjuk person? NAOPSIDOSH!
26. Vad har du för mobil? --bajsvatten--
27. Vem ringde dig sist? VENE
28. Biter du på naglarna? NAOPSIDOSH
29. Har du lockigt hår? NAOPSIDOSH
30. Vilken konsert ska du på härnäst? ville till britneys men neeeee. :(
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just? Svante Svantesson
33. Vilket ord säger du ofta? WoooAAP
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Öh, MEO?
35. Ska du jobba imorgon? nä.
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? typ mamma?
37. Vad borde du göra nu? Kissa.
38. Har du något smeknamn? Tyko
39. Sover du mycket? Mjähhhh
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? NACHO LIBRE<3
41. Vad ska du göra på lördag? Moster i halmstad.
42. När var du ute sist? typ förra helgen.
43. Har du gråtit idag? näh.
44. Är du en glad person? mmmmmnej! KÖR!
45. Har du roligt nu? nej. varför skulle jag annars svara på dessa pruttfrågor?
46. Vad äter du helst? GODIS,
47. Vem var du med sist? Pappa....... :(
48. Vad heter din mamma? Madelaine.
49. Vad är hela ditt namn? Erica E Orbelius
50. Tycker du om någon just nu? Många :)


Kommentarer
Postat av: isabelle

HAHAHAHAH! Hahahah! ahahööööööööööhJAOPPSIDOSHahaha

2009-07-11 @ 17:00:15
URL: http://isaboll.blogg.se/
Postat av: sanusbananus

hhah jag vet exakt hur du ser ut när du "säger" ordet WoooAAP! hahaha

2009-07-19 @ 17:23:45
Postat av: erica

hahahaha sanne! <3

2009-07-21 @ 16:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0