"Pappa...?"

Min pappa är så SJUKT lättväckt. Jag kom nyss på att jag måste säga att han ska ta hand om min hund imorgon eftersom jag ska träffa isabelle. Däremot vill jag helst inte väcka pappa bara för att säga det. Jag bestämde mig för att kolla om han kanske redan var vaken. Pappas dörr är alltid öppen så jag sällde mig i dörröppningen och viskade knappt hörbart "Pappa...? Pappa, är du vaken?". Pappa hoppade till och utbrast förvirrat "...va??..." Jaa frågade då återigen "Är du vaken?". Pappa svarar "Ja, NU är jag ju det!"

Det betyder att han VAKNADE av att jag står typ 5 meter ifrån honom och viskar så lågt att jag knappt själv hör vad jag säger. Stackarn, säger jag.  nu ska jag faktiskt krypa till kojs.  Godnatt!


jag har solat... lite väääl mycket idag... :S

Kommentarer
Postat av: isabelle

alltså jag är så jobbiiiiiiiiig men jag garvar på mig åt allt du skriver HAHAHAHAH

2009-07-11 @ 17:01:38
URL: http://isaboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0