idag idag idag idag

Dagen har bestått av följande: mensvärk.

Ibland är det bara för MYSIGT att vara tjej!!!!!

Checklista på dagens mål.

* äta fyra alvedon inom loppet av fyra timmar [CHECK!]
* smälta vattenflaska  [CHECK!]
* läsa Kalle Anka [CHECK!]
* vara på väg till Eckerö möbler bara för att vända hela bilen av smärta [CHECK!]
* sova mitt på dagen i intervaller på tio minuter [CHECK!]
* vakta pipnisse nr 1(zorro) [CHECK!]
* äta för tidig och rejält flottig middag bestående av 9-pack nuggets plusmeny med två mcFeast dips. [inte check än]

Utförande.

* När jag bestämde mig för att skippa ytterligare värktabletter, satte jag på vattenkokarn och kilade ner till källarn och hämtade en tomflaska. Hög på alvedon som jag var, tänkte jag inte på att kokande vatten + tunn plast = flytande plast. Det var ju kul.  (Om någon nu skulle undgått att man brukar fylla en vattenflaska med varmt vatten och lägga på magen när man har mensvärk får att få bort värken berättar jag det nu....)
* Läsa Kalle Anka är alltid ett säkert kort när man känner sig liten och patetisk.

Nu orkar jag inte blogga mera för idag. Hoppas pappa kommer hem med donkenmaten så är alla dagens mål uppfyllda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0