goder morgon!

Idag ska jag träffa Mikaela och Max, vi ska shoppa lite skor och sådant skit. Kul kul! :-)

Pappa är sjuk. Han blir aldrig någonsin sjuk men nu när han har semester är han svinförkyld. Jag vill absolut inte snappa upp den förkylningen. Ska ju träna lite titt som tätt så man får upp en bra grundkondition till gympan, HE-HE.
Men för att inte bli förkyld har jag bunkrat upp med immunförsvarsstärkande grrrrrejer: Grönt the eller rooibos, jag har inte bestämt mig än, multivitamin(typ som c vitamin kapslar), juice med extra järn och folsyra, 2 stycken omega3 kapslar(fiskleverolja uähh)... Funtar på om jag ska ta ett ägg också. Min kropp kommer ju få feta vitaminchocken alltså. Ha-ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0