--blogg paus-- =över.

jag har vart lite frånvasrande från bloggen men det är dels för att jag varit i Kalmar och hälsat på min syster och dels för att det har varit strålande väder så jag har legat ute  och solat och badat! Men nu är skitvädret tillbaka verkar det som så jag kan börja blogga igen. wo-ho.
jag ska visa mina shoppingfynd från kalmar nu, tänkte jag...


en solkeps! riktigt najs när man har flottigt hår eller inte pallar solglasögon. Ni får ursäkta min min, men detta var den bästa bilden av de jag tog. I'M ON FIRE 2DAY!!!!!11111 <123567
Solkeps från Monki, 89 kr om jag inte minns fel...

gladiatorsandarer från VILA 98 kr



oj fan då, råkade ändra storlek på bilderna.. jaja.
VÄRLDENS SKÖNASTE kilklacksskor! VILA 98 kr


Just nu är jag så sjukt jädrans trött. har vaknat 1000 gånger av diverse plågor; Maja, Pappa, Mikaela och mardröm. Tillslut väckte Mikaela mig igen och då var det no turning back. Vi ska åka och shoppa idag YEY! :D Jag ska köpa klänningar och kjolar om jag hittar mig några fina. :)

Idag har jag på mig min fina klänning jag fick av Lollo i födelsedagspresent <3 och gladiatorsandalerna.

såhär ser formen ut.

en närmare titt.
den är från Indiska dock vet jag inte hur mycket den kostar eller om man fortfarande kan köpa...

Nu ska jag nog ta och dricka kaffe.
men först:


I miss you my liddle bunnyfrrriend. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0