mmmys

sitter här med syrran i hennes soffa och tittar slött på let's dance... är så himla trött idag, och grinig (vilket kanske isabelle och stackars martin kan intyga?) förlåt, förlåt! c(-:

idag har det inte hänt så mycket.... vi har haft svenska och jag försökte göra ett porträtt på Erik L i klassen... det gick ju sådär... efter det hade vi media, nu när johan övergivit oss fick vi göra det bästa av stuationen... och juste! en annan viss person var väldigt söt och sådär *hihi*... åh vad töntig jag är, haha!

efter skolan hade jag och isabelle, eh, rääääätt så kul i en mobilbutik eller vad säger du, isabelle a.k.a. "rowboat" wigselius??!

det var så kul för när jag o isabelle försökte underhålla varandra i butiken, som spelade mycket nittiotalsmusik, började jag dansa robotdansen. hahaha, isabelle ba: "yeah! do the rowboat" hahahahahhahaaha! istället för robot. hahahah

puss på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0