god dag

Nu sitter jag vid datorn och försöker jobba på porträttet på Erik som ska redovisas på måndag. Det går helt okej, men det blir så töntigt, haha, fast skitsamma.. Skolsaker ska ju vara töntiga och "vuxna"! Det är ju då man får höga betyg...  c(-:

Åhh, jag har lurpat i mig två koppar kaffe men är ändå trött och ofokuserad... Jag och Isabelle, a.k.a. TÖNTARNA, satt uppe till typ halv två igår och chattade med varandra, ahhahah...

Jajaaaaaaa....  Ska ha filmväll ikväll med Bella, MYYYYYS! <3<3<3 Nu när jag har, ehum, FF så festar jag järnet va. Äh, men det är mkt mysigare att vara med dig belliiizzzZzzZz!

Jahapp, måste nog fortsätta på porträttet, annars blir det ju aldrig klart....

Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0