GÄSTBLOGGAR HÄRA!

Hejsan, felicia här!
Också kallad ericas bästa väninna.
Denna underbara afton har vi de tre musketörerna (bella, erica och jag felicia) ätit en massa onyttigheter, kollat på filmen supersugen och varit allmänt sådär chilliga. Det har varit väldigt trevligt. Förörligt så är supersugen väldigt rolig. Rekomenderar den starkt! En film som ger en kramp i magen om man säger så. Just nu sitter Bella ute och kollar om filmen, hahaha hon somnade, medan erica ligger i sängen och pratar lite för sig själv. Kul tycker jag. 
En sak som kanske inte tas upp i denna fantastiska(?) blogg så ofta är hur bra jag(felicia) är. Något som faktiskt måste uppmärksammas mera. För jag är ju trots allt väldigt: smart, sexig, snygg, söt, snäll, underbar, rolig och ja en hel del annat också. eller vad säger ni?

 

Namn: Felicia Maria Heller
Ålder: 16 år
Detta gillar jag att göra: Mysiga hemmakvällar med film, gillar även promenader i solnedgången.
god natt!

/ Världens bästa felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0