.

Snart ska pappa komma hem med sushi till mig. Mums. Jag är vrålhungrig!

Angående det här jävla fucking porträttet går det inte så bra... Jag har verkligen mjölkat ur all jävla information jag har om Erik. Det lyckades bli typ ett A4. Jag har en hel sida till som jag måste skriva på... öööhhhh...

Jag blir mer o mer nyfiken på hur det går för isabelle, hehehehe.... Eftersom hon typ inte ens haft någon intervju med Johannes.. Eller jo, dom har typ haft en halv intervju.... jag har haft en och en halv intervju med Erik men typ ändå inte kommit någonvart....

Åh, gud nu får pappa ta och komma hem! Jag dör av hunger alltså!

Kommentarer
Postat av: isabelle

vet inte riktigt var johannes-papprept är heller:S men jag vet att det kommer bli aaaassvårt, så jag pallar inte börja.

2009-01-31 @ 21:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0