hmmmm

okej, idag har bella vaknat upp hos mig, vi har sett på vänner och ätit lunch på subway. sen skulle hon åka skridskor med amal ayan och ipti och cissi och amal men amal dök inte upp(som vanligt...^^) oc jag skulle städa innan mamma kom hem... nu har mamma kommit hem och hon bkev jätteglad över min städning och snart ska vi äta upp resten av kladdkakan som bella hade med sig igår...  MUMS!

för övrigt gåre dåligt på porträttfronten... vi ska redovisa imorgon och ja... erik är inte heller klar... allt blir bara jobbigt och pissigt bajs bajs bajs!!

anyway... uppsatsen i sam som ska vara klar snart HAR JAG INTE ENS BÖRJAT MED!!!!!!!!!!!!!! det är ju så tråkigt! :( sen har vi typ matteprov snart, oj gud jag blir typ helt deprimerad hära... nä, nu ska jag äta kladdis och bli tjock och glad, med choklad :)


<3

Kommentarer
Postat av: isabelle

hahah kladdis FÖÖÖÖJ

mehhh asså vadå matteprov

2009-02-02 @ 15:18:06
Postat av: erica

matteprov om någon vecka! you did not knooow??!

2009-02-02 @ 20:15:22
URL: http://tykostar.blogg.se/
Postat av: amal

haha läs inlägget mitt namn e med en miljon ggr hehhe men sorry ABOUT THAT!!!!!!

2009-02-02 @ 23:23:03
URL: http://smultronmeliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0