hm, jag vet aldrig vad jag ska skriva som rubrik...

Nu sitter jag i soffan, inlindad i en filt och tittar på mtv. jag har precis ättit en rackabaissarefrukost! ägg på macka, två avokadohalvor, typ tio glas mjölk, två koppar kaffe, ett glas juice och ett glas berocca. gissar att jag kommer kissa på mig om typ en kvart...

denna morgon började väldigt skumt. jag vaknade av väckarklockan och snoozade typ hundra gånger. Sedan ringde jag mamma och sa att jag skiter i morgonlektionen s hon kunde säga till hundvakten att hon inte behövde komma. men efter det fick jag dåligt samvete(WTF liksom?!??) och ringde mamma och sa att jag skulle gå iaf. Då sa hon "nej, det går inte! du får vara hemma! nu har jag ju ringt till hundvakten!!". jag ba"okej najs!" där försvann liksom mitt dåliga samvete... nu är jag ju hemma av en andledning som inte är att jag inte pallar..

Har precis sett britney spears musikvideos, tre stycken närmare bestämt och jag måste trotsa allas fördomar och säga att hon är sååå bra <3. hon är så söt och snygg och dansar bra, gör bra låtar så varför inte liksom! haha ni måste vara helt lost, jag skriver så jäääkla osammanhängande! hahahahhahahah!

Gud jag sitter liksom och garvar för mig själv. UTTRÅKAD??

ingen kommer palla läsa men det är najs att skriva av mig lite =)

fan alltså, jag vet inte varför jag börjat med sånadär smilysar. jag brukade göra:  :-) nu är det typ: =)
men det är lättare eftersom knapparna sitter brevid varandra liksom. fyfan vad ointressant men jaja, jag ska sluta babbla... jag verkar typ ha svårigheter att avsluta det hhär inlägget eftersom jag inte vet vad jag ska erätta min tid med.... bläää, jaja jag surfar lite och återkommer om jag hittar ngt intressant/roligt att snakke om...

<3456789

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0