hiehie

nu håller jag på med tre (roliga??) grrrrejer! a) är att ladda upp en film, jag nyss gjort, på youtube, vilket taar sin lilla tid... if ya know whut i mean liksom. b) är att jag sitter och försöker lösa min lilla rubiks kuk, hahaha det där skrivfelet var så roligt att jag behåller det :P jag menade förstås rubiks kub... det går inge vidare. c) tja... skriver detta inlägg. åh jag är så trött att jag inte kan skriva ordentligt och får stryka och skriva om hela tiden. blöööh... mmm sovaaa... säääääänggg *dregel* ska sova så fort videon laddats upp. jag har fan inte håålt på i två timmar med windows fucking movie maker(som fuckar upp sig hela fucking jävla fitt-tiden, ja jag är irriterad!) helt i onödan...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

jag har också precis laddat upp en film! som du är med i! kolla ffs din rubiks kukkk

2009-02-25 @ 14:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0