Dagen i korthet

Idag när jag var påväg till skolan kände jag mig plötsligt akut illamående och var tvungen att hoppa av... fett leskit. när jag mådde bättre åkte jag till isabelle och vi skrattade och spelade tv-spel, det var mysigt! :-) sedan lunchade vi på sandy's och sedan begav vi oss till skolan för en engelskalektion. Efter engelskan slutar alla utom jag för 40 min senare har jag franska. 40 min! det är väldigt lång tid men det är ändå för kort för att hinna åka hem på så jag får bara hänga i skolan i 40 minuuuuteeer!!! men idag var isabelle snäll (haha det rimmade!!) och gjorde mig sällskap dom minutrarna.

Efter franskan möttte jag upp fiffi som kom till min skola och vi åkte hem till mig, rastade hunden och åt sibyllaburgare. Sedan kom pappa hem till mig och mamma och åt middag... det var trevligt..

nu sitter jag och tjockar framför tv:n och ska snart ta ett bad... :) myyyys!

hej hej leverpastej jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0