Godkväll!

Innan jag går och lägger mig, tänkte jag bara berätta att jag äntligen köpt en ipod shuffle! Köpte en i gamla modellen(behöver inte den senaste) i färgen röd... I like! Pappa köpte också en, fast såklart i nyare modellen i färgen svart...

Andledningen är att min vanliga iPod är lite för stor för att ha med sig överallt och min mobil får slut på batterier när jag lyssnar på den...

Köpte dessa dock från Apples hemsida, det är bara där man kan köpa en röd shuffle och får därmed en gratis personlig lasergravering på baksidan. Jag tog ett passsande ciat från min favvofilm Nacho Libre: "I am-ih singing at the parrrteey!" och pappa "SILENCE! <ny rad> I kill you!" som kommer från Jeff Dunham's buktalardocka Achmed the dead terrorist...



Och ja, Mikaela, jag får betala den HELT själv...

Längtar tills den kommer!! :D


Och imorgon ska jag och pappa picnica och sedan ska jag träfffa Ida vid fyra... :)

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0