God morgon!

Jag är så glad för min ipod! Har inte fått den än men längtar som satan!

Inatt drömde jag en läskig dröm. Jag var på ett hotellrum och hade precis tvättat klart ansiktet när jag upptäckte att det fanns en webbkamera i ventilen... Jag gick närmare och då knastrade det till som att personerna bakom webbkameran var tvungen att koppla ur allt för att få bort bevisen...  Sedan vaknade jag.
Efter drömmen började jag fundera... Eftersom det hänt flera gånger, att tjejer hittar kameror i toaletten, ventilen eller liknande på olika platser. Jag funderar på om det går att bevisa. Tar man en bild kan man ju ha photoshopat in kameran, filmar man, kan man ju bara ha satt dit den själv för att få skadestånd... Hur bevisar man något sådant? Hmm...

Pappa sitter och pratar med mamma på telefon. Han ska alltid babbla så jävla länge. ÅHH!! :@

Nu ska jag ladda ner iTunes till pappas dator, inför ankomsten av the shuffles! :)

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0