AHHHH!!!!

Jag måste skriva av mig lite!!!!!!!! JAG HATAR DEN HÄR JÄVLA SKITPISSANUSJÄVLABAJSFITTCPSKIT-DAGEN!!!!

Dagen börjar med en trött Erica. Sedan ringer padre och beter sig som en jävla femåring. Sedan upptäcker Erica att hennes JÄVLA SKITPISSANUSJÄVLABAJSFITTCPSKIT-TELEFON FORTFARANDE inte FUNGERAR!!!!!!!!!
detta efter att den varit borta på lagning i över en MÅNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ringer till telefonbyrån(hata,hata,hata,hata,hata) där dom där jävla idioterna som skulle lagat den jobbar.
"Reklamera den då", säger dom.
Ringer till prispress(hata,hata,hata,hata,hata) där jag köpte den här jävla skitpissanusjävlabajsfittcpskit-telefonen. De inte vill gå med på en reklamation för att jag inte skickat in den på lagning till deras företag utan mobilbyrån(hata,hata,hata,hata,hata,hata) OH MY GOOOD!!!!!!! Men jag gav mig inte. Så nu ska jag skicka in mobilen till dom och se om jag får en ny iallafall. Annars skickar dom iväg den igen. JAG HATAR ALLT!

Måste också nämna att jag redan har skickat in den till prispress(hata,hata,hata,hata,hata)-verkstad en gång förut och då fick jag tillbaka den efter FYRA MÅNADER! Deras s.k. service SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mobilbyrån är också sjukt dryga och otacksamma att man går dit. HATAR DOMMMMMMMMM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0