Yawn!

Ååh, gud vad trött jag är! Idag har jag och pappa varit och shoppat i Nacka Forum. Jag älskar att shoppa med pappa för då slipper jag(oftast) betala! :-)

Detta införskaffades:

TjocktröjaTisha, catwoman
Tisha, organicMyströja
halsduk, halsduk, vantar, mössaPappas MYStröja

Högst upp:
Plommonlila hoodie, Herravdelningen Logg, H&M 249:-
Grå t-shirt Catwoman, H&M 149:-
Mellersta:
Organic svart T-shirt  glödlampa, Herravdelningen, H&M 98:-
Mysig, marinaktig tjocktröja, Herravdelningen H&M 149:-
Längst ned:
Svart mössa, divided by H&M 69,50:-
Svarta vantar, divided by H&M 69,50:-
Mörkröd halsduk, H&M 79,50:-
Grå/vitmelerad halsduk, divided by H&M 98:-
Pappas inköp:
Grå stickad kofta, Herravdelningen, H&M 398:-

Tack pappa! <3


Kommentarer
Postat av: amalen

pappa betalar hahaha.

Riktig "Daddys girl"

2008-11-02 @ 22:28:31
URL: http://amalen.blogspot.com
Postat av: Erica

hahahahaha! neeeeee!

2008-11-02 @ 22:34:51
URL: http://tykostar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0