kulkul

1. Vilken BH har du på dig just nu? en sexig svart ;-)
2. Vilka trosor har du på dig just nu? ett par svarta string, fan att jag ska behöva skriva sånt! :$
3. Är du nöjd med dina bröst? Jag hade gärna tagit en size större, C skulle väl passa bra
4. Är du nöjd med din rumpa? Nej! KRYMP!!
5. Uppsatt eller utsläppt hår? Mitt hår är så jävla fult sen jag klippte det så jag lämnar inte hemmet i utsläppt hår!
6. Hur skulle du beskriva killen som du just nu tycker om? Tycker inte om någon speciell just nu
7. Vad är det första du kollar på när du möter någon av det motsatta könet? Ansiktet och om han är rolig
8. Vad är din åsikt om homosexuella killar? jag vill ha en! :-P
9. Vart vill du helst bli kysst? munnen och halsen
10. Och om inte där? där!
11. Har du några snygga killkompisar? Ja, typ alla är snygga!
12. Har du kysst ngn av samma kön? Nej, men jag har blivit blötpussad av en tjejkompis på fyllan
13. Vad är ett plus på motsatta könet? HUMOR! Han måste kunna bjuda på sig själv!
14. Vad är ett minus? tanig, blek, tråkig
15. Är du en hejjare på att kyssas? Det får du fråga mina strul om
16. När strulade/kysstes/pussades du senast? Förrförra lördagen
17. Med vem (om du inte gjort det säg vem du skulle vilja göra det med)? Lollo
18. Tror du på spöken? Nej
19. Tror du på Gud? Nej
20. Raka eller vaxa? vaxa om dom söver mig =P
21. Blondiner eller brunetter? potejto potato
22. Brad Pitt eller Adam Brody?  båda
23. Spelar du dum? nej
24. Snyggaste kroppsdelen på en kille? vältränade över och underarmar, mysig mage, snyggt  hår
25. Näst snyggaste? Bak i nacken, munnen
26. Tar du bilder på dig själv? vem gör det inte?
27. Hur ofta ser du dig i spegeln? Varje dag
28. Har du varit otrogen? nej
29. Har du push-up? nej
30. Har du någon gång önskat att du vore Victoria Beckham? nepp


jag o bella. fett sexy!

Kommentarer
Postat av: amal

fin bild ;D

2008-11-02 @ 22:19:50
URL: http://amalen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0