Ouff

Shit pommes! Jag är så trött att jag dör. Till middag har jag ätit en skål cocopops och pringles... I can feel the vitamis rushing through my body...^^ Idag har vi haft foto igen... Nu fick man redigera sin filmis. Jag tröttnade fort eftersom skolans photoshop är helt cp... -.- Annars gör jag inget speciellt... Sitter här och krökar ryggen framför datorn... jippi! -.-

Nu ska jag dricka massa vatten för jag törstar ihjäl, sen ska jag knarka hostmedicin eftersom jag tvunget vaknar varje natt av hostattacker. Inte så uppskattat. Efter det blir det sov-time. Är så trött att jag svimmar snart. Har ju vaknat hundra miljoner gånger inatt. BLÖH! Ja, ja godnatt då! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0