...

Nej, jag är trött men inte sömnig, typ.

Därför kan jag lika gärna summera veckan lite :-)

MÅNDAG:
Bella fyllde ju år den 11 oktober och jag och Sanne gav henne en överraskning som present. Allt hon fick på födelsedagen var följande ledtrådar: 1 ansiktsmask, 1 hårinpackning, ett par scrubhandskar och ett kort där följande stod: This day is all about you! Du väljer datum, vi fixar resten!
I måndags fick hon då sin present. Vi serverade först lunch, hennes favoriträtt: spaghetti med ost och ketschup(hehe) och efter det blev det en hembakad tårta som jag faktiskt har bild på:

Dåligt ljus, bilden är tagen i kylskåpet. tårtan var ju egentligen vit, inte gul. :-P

Efter tårtan gick vi ut och badade jacuzzi, efter det fick man duscha av sig och jag tvättade Bellas hår och gav henne hårmassage med hårinpackningen. Sen, utan att tvätta ur inpackningen, gick vi ner till bastun och badade där ett tag. Efter det fick bella duscha av sig och medan hon gjorde det, gick jag och Sanne till spelrummet, där vi ställt en solstol o fotbad, och tände massor med ljus och satte på relaxmusik.  Sedan fick bella fotbad medan jag gav henne axelmassage. Efter det fick Bella lägga sig i solstolen och Sanne smetade på ansiktsmask på Bella medan hon fick handmassage av mig. När vi tvättat bort ansiksmasken gav vi Bella massage i ansiktet, därefter fotmassage och sedan ryggmassage. MYCKET MASSAGE! Hehe, lederna i händerna var typ helt gnisslande efteråt. X-D Efter allt detta var det ungefär middagsdags och jag och Sanne hade förberett maten redan så det var bara att äta. Middag: Potatisgratäng med rostbiff. Mmmmm! Efter det serverade vi hembakade chokladbollar och Bella fick ett paket med en Monki malia bag:
monki malia bag
Den rosa :-D

Efter allt detta blev det filmtajm med chips & dip och Ben&Jerry's! Vi såg på Horton! :-D Sen lite PrisonBreak och sen slaggade vi som små barn! Det var en mysig dag!

TISDAG
Dagen efter var Sanne tvungen att dra hem tidigt för att rasta hunden, hon kom tillbaka senare. Vi startade dagen halvsegt med en mastig frukost på fattiga riddare, jucie och kaffe. Sedan kollade vi lite på gamla grey's anatomny avsnitt. Bella var tvungen att åka runt ett, så när hon stuckit, tog jag och Sanne en långpromenad till globen och sen hem till Sanne, och som det regnade! Gud! Båda var soaked när vi äntligen kom fram! När vi gick in tittade vi mest på tv, och Sanne kom sedan på att hon hade handbollsträning så jag fick gå hem runt sex. Sen var jag så trött att jag bara orkade hålla mig vaken till Desperate och Christine, sen sööööv jag!

ONSDAG
Mikaela ringde och väckte mig runt nio och undrade vilken tid jag skulle till skolan. NÄSTA MÅNDAG!, röt jag surt. Men det hindrade inte henne från att släpa upp mig ur sängen för att släppa in henne så vi kunde äta frukost tillsammans. Den dagen var fruktansvärt seg, efter frukosten drog Mickan hem till sig och jag satt mest och kollade på tv hela dagen. Det enda som hindrade mig från att gå ner i djup deprission var att få komma ut i friska luften på Maja-promenader!

TORSDAG
Efter min morgonpromenad med Maja drog jag hem till Sanne och sedan åkte vi in till stan. Då köpte jag min rolling stones-tröja som jag visade för några inlägg sedan. och sanne köpte en ascool stonestungpiercing. Den är som en svart platta med rolling stonestungan på. Ascool!! Annars köpte Sanne en annan tungpiercing ochsamma stonest-shirt som jag, en BH + trosor från H&M och en jättefin svart väst från H&M. Efter shoppingen tog vi en långfika på espressohouse.


Fredag har jag ju redan berättat om, och vad jag gör imorgon återkommer jag ju med då...

Shit nu är klockan halv tre! Jag kommer ju dö imorgon av trötthet!

Varför kan jag inte bli sömnig för?! Aja, jag måste nog ändå gå och slagga nu.

Puss!

Kommentarer
Postat av: amal

busu woman där, btw fin tårta. Hur fick ni till texten" Sweet 16"?

Vilken underbar present bella fick. Man vill bara springa till närmaste spa nu ;)

2008-11-02 @ 22:27:49
Postat av: Erica

hehe! jag skriv sweet 16 med hjälp av sylt och fantasi! :P

2008-11-02 @ 22:33:27
URL: http://tykostar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0