Bara för att jag har så jävla tråkigt

Man ska slumpa(?) i sin kontaktlista.


Namn: Jonas
Är han/hon kul: Ja, rätt så
Har du kramat personen i fråga: Jäpp
Minne av personen: Hmm... Finns många

Namn: Monika
Var träffades ni första gången: Öh, vet inte, när jag var nån månad gammal...
Är personen viktig för dig: Jaaa! Det är ju min moooster
Sista bokstaven i personens namn: a?


Namn: Felicia
Flicka eller Pojke: Flicka
Älskar du honom/henne: Mycket!
Har du pratat med personen i telefon: Öh, nääää....!

Namn: Lovisa
Hur länge har ni känt varandra: Egentligen sen sexan men vi blev kompisar i nian
Har du kysst honom/henne: Ne, men pussat
kan du berätta hemligheter för personen: Of course!

Namn: Mats
Är ni släkt: Nja, på sätt o vis... Är ju min mosters pojkvän...
Känner du honom/henne bra: Det skulle jag inte vilja påstå, men tillräckligt bra.. :)

Namn: Cecilia
Har du sänt personen ett sms: Jajamänsan!
Är det en tjej: Neee...
Går personen i samma skola: Nej, men har gjort; dagis, nästan hela gundskolan och en liten del av gymnasiet

Namn: Mamma
Är hon/han vacker: Ja, det är ju hennes utseende jag ärvt så..
Känner du honom/henne bra: Bäst!
Är han/hon upptagen: Nej hon är fri som en fågel

Namn: Rebecca C
Hur gammal: 16
Bor: Axelsberg
Hatar du personen: Nej, haha!

Namn: Ayan
Har du besökt personen: Hemma? Nej faktiskt inte... :O
Är han/hon trevlig: Hell yeaaah!
Vad börjar hans/hennes namn med: A?

Namn: Ida
Har du kramat honom/henne: Japp
Har du sett personen när han/hon var full: På bild, haha
Är personen äldre än du: Nej, några månade yngre :P



Namn: Isabelle
Är personen vacker: Jaa, det är hon väl!
Minne med personen: Haha, ruuliga minnen! Inte så många dock...
Har du hans/hennes msn: Yez, spacemaster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0